JUST SO YOU KNOW

Drog på bio med Lina, Anton och Kristoffer i lördags tror jag det var, vi såg på ritualen. Den ska vara baserad på verkliga händelser och den var sådär. Inte som jag hade tänkt mig, var typ läskig en gång annars var den bara seg. Trodde det skulle hända något, men inte. Medans vi väntade på att filmen skulle börja spelade jag och koffe Terminator salvation inne i spelhuset, sämsta spelet fan. Skitsvårt och man fattade ingenting. Dog fan direkt. Sen åkte vi i en 4D grej för 50 spänn som inte hände ett skit i. Det enda jag fick ut av det var huvudvärk.


DAVID SUNDGREN:
pontus:

äre positiva david som varit i farten och skrivit inlägg?

2011-04-13, 21:50:17
Besök min blogg: http://pontuslidsell.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0