I'M HOT AND SMART ENOUGH TO BE A PAIN IN THE ASS

Texten tycks stämma in på mig och marina. Då är det lördag och jag somnade direkt efter att ida drog från mig inatt. Imorse åkte jag och Ida till skärholmen, men det blev några komplikationer så vi gick runt och kollade lite. Jag är jättehungrig nu, så ska laga ihop något gott.

DAVID SUNDGREN:
ida:

"några komplikationer" .... haha

2010-11-13, 17:40:23
JoelSv:

hejsan, ja det är sjukt kul :D

Ber om ursäkt för dålig uppdatering och sent svar... men nu är jag nog på rätt spår igen! :P

Hur ser din fars dag ut? Blir det något "firande"? :)

2010-11-14, 20:54:54
Besök min blogg: http://joelsv.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0