IF I ONLY COULD MAKE A DEAL WITH GOD

då är det torsdagmorgon och jag håller på att tanka ner lite glee avsnitt, räckte med att jag såg ett på tv igårkväll så drog jag dirr till datan. igår var jag hemma hos koffe, det blir alltid att man vänder om dygnet där. btw är jag tydligen så känd nu att folk gör användare i mitt namn på olika hemsidor? tydligen


DAVID SUNDGREN:
hanna kotilainen:

vadå användare i ditt namn ? =)

2010-02-25, 11:12:10
Besök min blogg: http://kotilainenhanna.blogg.se/
josefine landelius:

vad kul!

Hur många läsare har du då? ;)



haha kanske är supervickan XD

2010-02-26, 13:02:45
Anonym:

så allvarligt är det inte du på qx??

2010-02-26, 14:52:01
DAVID:

vem är du ditt äckel? hade jag gjort en användare där hade jag väl fan gjort en själv fattaru väl

2010-02-26, 16:59:32
Besök min blogg: http://daevidsundgren.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0