RIGHT IN THE MIDDLE OF YOU TELLING ME I'M SELF ABSORBED, I'LL BE SAYING: ANYWAY BACK TO ME


Just nu ligger jag omlindad i min stora tjock mysiga varma filt och lyssnar på musik och kollar runt lite. Har knappt sovit någonting dom här dagarna jag varit med Pontus. Vi har somnat runt 5 6 7 varje natt och har inte fått sova ut någondag, sov 3 timmar inatt hemma hos Elin, sov där igår så det var lika mycket sömn då. Han åkte hem med 10 bussen imorse och efter det gick jag ut och gick med ida. Har haft ont i magen hela dagen idag, kan ju vara pga att jag har ändrat min dygnsrytm, inte ätit rätt och inte fått någon sömn. Igårkväll åkte vi 3 plus 2 andra till heron och kollade på Devil. Den var bra! Handlade om 5 personer som fastnade i en hiss och en av dom var djävulen. Lite av en pusselfilm, tillochmed jag hoppade till, och jag brukar aldrig göra det. Ikväll får jag se vad jag gör, kanske träffar Lina eller Pontus, får se.

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0