MONDAY! ONLY FOUR MORE DAYS UNTIL A BITCH CAN GET DRUNK

Sitter återigen i biblioteket men den här gången med Linn. Känner att jag verkligen inte orkar blogga eller något. Det är så tråkigt just nu. Gör ingenting speciellt nu om dagarna ändå, hatar vintern. Nu har jag iallafall gjort svenska muntliga och det gick bra. Nu efter skolan ska jag pallra mig till tuna park med några och kolla efter julklappar. Hejs

DAVID SUNDGREN:
Anonym:

jaha. tycker du kan plugga åt mig istället om du ändå inte gör något speciellt/ ELIN h

2010-12-14, 12:39:34
FREDRIK OLOFSSON:

På fredag kör vi!

2010-12-29, 17:10:39
Besök min blogg: http://fredrikolofsson.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0