CHALLENGES ARE WHAT MAKE LIFE INTERESTING, OVERCOMING THEM IS WHAT MAKES LIFE MEANINGFUL.

sitter här med antonia nu och väntar på bussen till krogen! första gången jag drar dit i hela mitt liv. helt underbart. firade min födelsedag hemma med släkten och fick massa pengar. senare drog jag ut och träffade antonia och köpte cigg för första gången. också jättekul! sen drog jag och tog några drinkar på terassen med min broder, antonia lilldennis och mathias b. terassen bjöd mig på en shot och påskgodis för att jag fyllde år. sen kom marina och senare drog vi iväg hem till mig för att fixa oss till 550. hare bra puss

DAVID SUNDGREN:
J:

Åh, hade totalt glömt att du hade blogg. Du har alltid din egna stil David - grym! Hoppas din första utekväll var awesome :D

2010-04-27, 21:35:09
Besök min blogg: http://hiddenface.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0