where's my fifteen minutes of fame?


då är det torsdag och idag och den har inte börjat så bra men får se vad som händer senare.
dock är det riktigt skönt med några dagars lov från skolan, känner att jag skulle kunna sova hela dagarna långa.
igår i skolan på bilden hade jag och och sofia som uppgift att måla på skolans vägg, det var frivilligt men vi tog tillfället i akt och målade upp den. träskivan var 2x2 meter hade jag för mig. och vi målade den på ungefär 2,5 timmar så vi fick äta lunch runt 1, och egentligen har jag lunch halv 12. och såhär blev resultatet:

(före) (väggen var helt vit och tråkig från början)


resultat!
den är dock inte helt klar, några få saker till som ska målas.
är tvungen att lägga in en bild på ida, så grymt snygg!:



DAVID SUNDGREN:
ida:

Du är snygg david babe!

2009-05-22, 17:59:30
Besök min blogg: http://idameriksson.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0