SLUT



då är helgen över, i fredags drog jag och några polare till rix fm. mycket sämre än vad jag trodde. såg fram emot att se snow patrol men de var inte direkt så märkvärdiga irl. tråkiga var all kritik som dryga blickar, viskas från människor som man inte känner som står och tittar på en och att man ser att de pratar just om mig, eller nu den jag stod med. hatar ytliga människor. i lördags var jag hos min prinsessa med ida(på bilden) och isabelle och vi tittade på eurovision. malena var också mycket sämre än när hon sjöng på melodifestivalen. armenien och turkiet var fan skönast.
och idag har jag haft ett raseriutbrott pga dåligt klädval haha. har fan inget att ha på mig. inga pengar har jag till nya heller. arbetarklass som man är. senare gick jag med elin till hökmossen och solade lite. sen träffade jag cerebral pares antonia. sen nu gör jag ingenting. imorgon är det skola. puss

DAVID SUNDGREN:

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0