MÅNDAG



då var det ny vecka och nya tag. idag har jag varit riktigt trött i skolan och skrattat åt ingenting.
vi hade orientering på idrotten idag och det gick inte alltför bra. haha, fick springa åt några i min klass medans dom hade det skönt i sofforna på 3an. och även om jag sprang åt dem så fick dom fler poäng än mig för att jag gjorde fel på min egen lapp haha. sen pga orienteringen missade jag 4bussen så jag fick ta 5 bussen hem. under tiden gymmade jag och martin lite. sen kom jag hem runt 6 och sen dess har ingenting speciellt hänt. är riktig trött på skolan och vissa lärare just nu, fan fattar ju ingenting hur vi ungdomar räknar och tänker.
vill ha ett jobb och pengar!

DAVID SUNDGREN:
malin!!!!:

förlåt, men jag heter faktist malin.

2009-05-17, 21:21:53

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0