I'm a hustler baby that's what my daddy's made me



jag och antonia idag.
(vi arbetar på det)

idag är det söndag och hela dagen idag har jag och antonia solat på hökmossen. bredvid min prinsessa och hennes syster.
det har varit riktigt underbart väder, helt grymt härligt, inga moln, ingen vind och asvarmt.
imorgon är det skola, och jag har ett administrationsprov att göra som jag är 100% säker på att jag inte kommer att fixa. sen har jag en svenskagrej att skriva som jag egentligen skulle skrivit när jag var i thailand, och det var i mars haha. och någondag i veckan hoppas jag att antonia jag johanna och kanske johannas filip drar ut med antonias båt, ashärligt!
sen träffade jag också madeleine på stranden, helt sjukt länge sen man träffade henne.
jag är c och antonia är p.
johanna är lepra.

sen skulle jag vilja ha körkort och en cabad bil.


DAVID SUNDGREN:
Anonym:

en cabad svart moppebil med radio

2009-05-31, 20:28:56

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0