ELECTROGASM



då var det ett tag sen jag bloggade, är inte direkt i bästa skick. aldrig vart heller. haha
idag har jag varit ute med en gammal barndomskompis jag inte träffat på jättelänge.
och just nu börjar de dra ihop sig med tiden och skolan och det är inte länge kvar till slutet på ettan och början på sommaren. fan va fort hela ettan har gått, känns som det var igår det var september och jag precis börjat.
tycker inte om att det går så snabbt, och fan vad jag vill shoppa!
senare ikväll ska jag träffa elin och dra ut och snacka lite.
och idag fick angelica mig att tänka på en sak som fan.....

DAVID SUNDGREN:
LJ:

Bra David, bra vill också shopppppppa!!

2009-05-10, 11:51:00
Besök min blogg: http://eljansson.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0