sex, hugs and electro





trodde fan jag skulle ta dö imorse, var rätt så trött, marina såg död ut.
marina och jag tog 06.55 tåget till skolan, mycket tidigare än vanligt. därför var vi trötta.
administrationsprovet gick bättre än vad jag trodde.
nu börjar känner man att skolan börjar sluta för den här terminen, för 3orna börjar sätta på sig sina vita hattar, då märker man att något ska ta slut.
idag har jag inte hunnit göra något speciellt, kommer hem runt 5 de flesta dagar i veckan men lite senare ska jag träffa antonia.
snart sommarlov, om ungefär 2 veckor.
då har fan hela 1an redan gått, det har gått riktigt fort och det är konstigt att det känns som man känt hela sin klass i flera år fast det bara är ca 10 månader.
sen är det bara två snabba år kvar i skolan!

DAVID SUNDGREN:
nettan'grääs:

(y)

2009-06-02, 14:17:25
Besök min blogg: http://ngraas.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0