HAPPY FUCKING NEW YEAR

då är det ungefär 7 timmar kvar på 2009. helt galet asså

2009:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

gjorde jag säkert
2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej inte vad jag vet
4. Dog någon som stod dig nära?
nej
5. Vilka länder besökte du?
inga. sverige
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
ingen aning
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
vet inte
8. Vad var din största framgång 2009?
ingenting gick direkt bra
9. Största misstaget?
vet inte haha
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
varit sjuk har jag väl
11. Bästa köpet?
alla köp är oftast bra
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
vet inte
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
name the pet, cut copy, svennebanan! kings of leon, lady gaga, when love takes over alla deras låtar typ
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit mer chanser
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit vid datan
18. Hur tillbringade du julen?
tillsammans med familjen hos min moster
19. Blev du kär i år?
nej fan
20. Favoritprogram på TV?
vet inte
21. Bästa boken du läste i år?
harry potter haha
22. Största musikaliska upptäckten?
lady gaga säkert
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
pengar?
25. Något du önskade dig men inte fick?
ingen aning
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
jag var hemma haha. 17 suger
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
skippat massa tråkiga människor
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
tråkig ful fattig svart
29. Vad fick dig att må bra?
alla kompisar typ
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
hahah. lindsay och gynning kanske vet inte
31. Vem saknade du?
vilka* många
32. De bästa nya människorna du träffade?
de flesta:)

GOTT NYTT ÅR!

DAVID SUNDGREN:
amanda:

hahah, skillnaden var nog att jag var seriös means du var ironisk ;) haha^^

hade du det bra igår da? (:

2010-01-01, 12:12:41
Besök min blogg: http://thelifebyamanda.blogg.se/
Johan:

Ha ha, du verkar litta missnöjd med det gågna året.

Stay Positive!

2010-01-03, 09:59:54
Besök min blogg: http://johansjoblom.blogg.se/
isabelle:

david din data nörd. hej föresten

2010-01-03, 12:33:46
Besök min blogg: http://isabelle93.blogg.se/
julia:

du hade inte behövt göra listan eftersom alla din svar löd: Jag vet inte.

2010-01-03, 16:34:51
Besök min blogg: http://juliatennorth.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0