the beat is rockin



jag övningskörde igår med mamma, måste säga att man är grym! som fan.
jag fick köra på 1an och 2an, hålla kopplingen och svänga och gasa..
Vi körde nere där skroten låg förut, så det var lite guppigt men det var roligt haha. jag körde åt ett håll hela tiden så mamma började må illa. så då fick jag svänga och köra åt andra hållet. fan det var grymt kul.
och idag i skolan satt jag, cornelia, johanna, jocke och marina och snacka om flygplan, asså tänk om man skulle ha hjälm om man flög hahah. och om flygvärdinnan hade rullskridskor och komma åkandes med sin vagn, sen när hon ska ge något till någon passagerare så lyfter planet så hon rullar bakåt med sin vagn och krockar i väggen asså haha.
aja, idag var det en seg dag.

DAVID SUNDGREN:
Nordqvist:

ääre du som är kungen på att köra :D

2008-10-20, 20:36:02
iiiida:

hahahahaha herregud, vad far ni allt ifran? ;D

2008-10-21, 19:57:28
Besök min blogg: http://idalinderbrandt.blogspot.com

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0