Playing love with his body to escape the pain

Uppdatera blogg, vad är det för något? Känns som om jag inte har skrivit här på evigheter.
Tro mig jag har velat men har man verkligen ingenting att skriva om så känns det ganska onödigt.
Inte gjort så mycket på lovet, åkt fram och tillbaka till finland, fest och tråkiga hemmakvällar/dagar.
Imorn äre skolan, har fan asmycket att göra men fan jag orkar inte, har en romanredovisning att göra, en redovisning i turismen, jävla historiauppsats att göra klart i veckan.


personlighetsstörda, såna som är oerhört skickliga på att manipulera och utnyttja människor för sina egna syften, ja, särskilt kvinnor, som lätt hamnar i beroendeställning. "dom kan vara otroligt charmiga och karismatiska, lova guld och gröna skogar, men håller sällan ord och bryr sig ännu mindre om konsekvenserna av brutna löften och svek.
dom som har en överdriven uppfattning om sin egen storhet, en falsk självbild, samtidigt som dom lider av ett bräckligt självförtroende.


HEJDÅ

DAVID SUNDGREN:
Mathilda:

Davve goes emo=D(Y)

2008-11-03, 17:41:04
Besök min blogg: http://mangsm.blogg.se/

Skriv något själv:

Vem är du?
Spara mitt namn!

E-postadress: (visas ej)

Skriv din egen bloggadress!

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0